Söndag

Idag som alla andra dagar i en daniels liv så blir det inte riktigt som man förväntar sig.
egentligen skulle jag till min kusin och träffa farmor och farfar (och kusinen markus + faster brittis såklart) men när jag vaknade så säger mamma till mej att dom ändrat sig igen och ville ha det imorron iallafall xD sen frågar pappa mig om jag ville gå ut och gå med honom och mamma.
skoj tänkte jag men det slutade med att pappa satte sig och spelade Hitman och mamma somnade på soffan XP.
Hursomhelst så ville jag verkligen gå ut och jag ville verkligen inte gå själv så jag ringde till jytte :p

image6

Sen gick vi hem till mej och kollade på ett DJ program som jag skaffat, jytte började tjata om att hon också ville ha det så det slutade med att jag blev sittande i en stol full med katthår och installerade ett DJ-program till en jytte xD

Senare på kvällen ville pappa se en film som vi inte hade så han frågade mig om jag kunde gå till jytte och låna den nya Rambo filmen som dom hade - självklart tänkte jag (älska Rambo :P).

slut på den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra.

Varför ringer du aldrig mig? :( jag hade kanske velat gått ut och gå.. :(

2008-03-24 @ 11:07:48
URL: http://thisissandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0