just nu

Sitter och tråkar lite här så tänkte att man kanske kunde blogga lite.
Idag har jag kommit hem, varit, trött, ätit frukost, och kan ni tänka er jag gick vilse i skogen :O jag som trodde jag kunde hela grödby som i min egen bakficka xp. jag tänkte ta en promenad med mamma men hon skulle hänga tvätt så jag gick ut i skogen på en liten promenad och vips så va man bara lost xD som tur är gillar tanter också att gå ut i skogen så jag frågade om vägen andra gången jag gick förbi henne :p
den här promenaden var planerad att ta ca.45min men det blev ungefär 2 och en halv timme lång xp
har precis pratat med felix och känner mej riktigt elak, förlåt alla som saknade mej där. (om det nu var några)

nej nu ska jag gå och fixa så att assassins creed funkar

slut på den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0